Загальна система оподаткування підприємців

TAXman, 15 серпня

З моменту взяття на облік платник вважається на загальній системі оподаткування, де застосовується стабільна ставка податку – 15% (до 2007 року – 13%). Переваги загальної системи оподаткування :

  • Може застосовуватись усіма підприємцями без обмежень
  • Сума сплаченого податку прямо залежить від результатів фінансово – господарської діяльності .

Якщо за звітний період підприємець не отримав прибутку або припиняє діяльність, то сума сплачених авансом обов’язкових платежів підлягає перерахунку. Сума зайво сплачених платежів може зараховуватись в рахунок майбутніх платежів (за заявою) або поверненню не пізніше одного місяця після проведення остаточного розрахунку.

Об’єктом оподаткування є сукупний чистий дохід підприємця, розрахований як різниця між валовим доходом (виручкою від продажу товарів, надання послуг, виконання робіт у грошовій або натуральній формі) і документально підтвердженими витратами, безпосередньо пов’язаними з отриманням такого доходу. Таким чином підприємець повинен мати документи, які підтверджують фактично понесені ним витрати.

Валовим доходом приватного підприємця вважається як виручка, отримана ним від здійснення підприємницької діяльності, так і позареалізаційні доходи, а саме :

  • Виручка, отримана за продані товари (послуги) у безготівковій формі на розрахунковий рахунок в установі банку або у готівковій формі , отримана у місці здійснення розрахунків із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (касових апаратів, книг обліку )
  • Виручка, отримана за продані товари (послуги) у натуральній (негрошовій) формі
  • Попередня оплата, отримана у звітному періоді
  • Пасивні доходи (відсотки за депозитами, штрафи, пені від інших суб’єктів господарювання). Валові витрати можуть враховуватися двома способами :
  • На підставі первинних документів, що підтверджують фактично понесені витрати звітного періоду
  • За нормами у відсотках до валового доходу у разі відсутності документів. Наведемо перелік основних витрат :
  • На придбання продукції, надання послуг, виконання робіт
  • Технологічні витрати виробництва, збут продукції
  • На оплату праці найманих працівників
  • Внески на загальнообов’язкове державне пенсійне та соціальне страхування
  • На відрядження працівників
  • На оренду основних фондів та інших засобів праці
  • Податки і збори, які сплачує підприємець.

Приватний підприємець не має обов’язку вести бухгалтерський облік, але з метою визначення результатів підприємницької діяльності ведеться книга обліку доходів і витрат за ф.№10, в якій підприємець відображає господарські операції в хронологічній послідовності на підставі підтвердних документів. Облік доходів і витрат необхідно вести окремо по кожному виду діяльності (якщо їх декілька). Книга за ф.№10 має бути пронумерована, прошнурована, завірена підписом начальника або заступника податкової інспекції та скріплена печаткою. Ведення книги комп’ютерними засобами не допускається.

За підсумками звітного кварталу підприємець зобов’язаний подати до податкової інспекції інформацію про отримані доходи та понесені витрати , сплачений або утриманий податок з доходів фізичних осіб, свій майновий стан. Це відображається в декларації про доходи, яка складається наростаючим підсумком з початку року.

Декларація подається до податкового органу протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного кварталу. Обчислення суми податку з доходів проводиться на підставі поданої річної декларації. Сплата підприємцем податку протягом року здійснюється у вигляді авансових поквартальних платежів. Розмір авансового внеску становить 25% суми податку, розрахованого за підсумками попереднього року. Авансові платежі сплачуються в такі терміни – до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня, до 15 листопада. Авансові внески можуть бути зменшені на суму сплачених патентів.

Додатково нараховані за остаточним розрахунком суми податку підлягають сплаті не пізніше одного місяця з дня одержання повідомлення податкового органу. Надміру сплачені суми податку підлягають поверненню не пізніше одного місяця після проведення остаточного розрахунку або за заявою зараховуються в рахунок наступних платежів.

У декларації доходи, витрати підприємця – платника ПДВ відображаються без сум ПДВ.

Якщо підприємець у звітному кварталі поєднував роботу за загальною системою оподаткування з альтернативними методами (за єдиним чи фіксованим податком), то в декларації про доходи слід відобразити дані окремо за кожною системою оподаткування.

Якщо підприємець не здійснював діяльності , декларація про доходи за відповідний період все одно має подаватися.

За неподання або несвоєчасне подання громадянами декларацій про доходи чи включення перекручених даних , неналежне ведення обліку доходів і витрат, тягне за собою попередження або накладення штрафу в розмірі від 3 до 8 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85-136 грн.).

Питання, пов’язані із загальною системою оподаткування підприємців, можна обговорити на нашому форумі тут :

«сравнительная таблица различных систем налогообложения» або тут : «Вопросы по общей системе налогообложения» або тут : «Автоматический переход с единого налога на общую систему при закрытии ЧП»

Приєднуйтесь і разом ми знайдемо вирішення ваших проблем.

69 відгуків

Прокоментировать

Михаил
26 липня 2008 р. в 13:55

Спасибо, а то так тяжело найти цельную инфу по теме в доступной форме, а у вас нашел

Наташа
3 вересня 2008 р. в 15:54

Добрий день!
Чи включаються в витратати підприємцю, який є платником ПДВ на загальній системі сума ПДВ яку він плотить щомісяця.

Леся
14 жовтня 2008 р. в 10:38

Не суми ПДВ, що сплачує підприємець не включаються до складу валових витрат (Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств", яким потрібно користуватись також підприємцям). Даний податок (ПДВ) йде окремо (Закон України "Про податок на додану вартість).

TAXman
21 жовтня 2008 р. в 18:10

Для правильного розрахунку чистого доходу в декларації доходи та витрати підприємця – платника ПДВ відображаються без сум ПДВ.

Mike
19 листопада 2008 р. в 15:45

"Якщо підприємець не здійснював діяльності , декларація про доходи за відповідний період все одно має подаватися."

То есть подаётся декларация с прочерками?

TAXman
19 листопада 2008 р. в 17:46

За підсумками звітного кварталу підприємець зобов’язаний подати до податкової інспекції інформацію про отримані доходи та понесені витрати , сплачений або утриманий податок з доходів фізичних осіб. Це відображається в декларації про доходи, яка складається наростаючим підсумком з початку року. У вашому випадку декларацыя буде з нулями.

Аня
25 листопада 2008 р. в 19:39

Доброго дня!Підкажіть будь ласка, яким чином можна виправити допущені в Деклараціі (поданій за квартал) помилки? І чим це грозить?

TAXman
29 листопада 2008 р. в 12:18

Якщо в декларації була допущена помилка, то зараз немає механізму подавати уточнюючі дані. Декларація подається наростаючим підсумком до кінця року, тому помилка виправиться в наступному звітному кварталі. Взагалі-то штрафів не передбачено за це, хіба що буде доказане свідоме перекручення даних. Але я знаю випадки, коли для виконання плану податківці всілякими засобами змушені поповнювати казну держави.

Роман
11 січня 2009 р. в 00:07

{Якщо підприємець у звітному кварталі поєднував роботу за загальною системою оподаткування з альтернативними методами (за єдиним чи фіксованим податком)...}

Чи я правильно зрозумів? Підприємець може поєднувати дві системи оподаткування спрощену і загальну?
Тобто на спрощеній вести одну діяльність, а на загальній іншу, яку не дозволено на спрощеній? І якщо так то як сплачуються податки до фондів?

TAXman
13 січня 2009 р. в 18:54

Ні, поєднувати дві системи оподаткування спрощену і загальну не можна. Можна або всю діяльність показувати на загальній системі або працювати на спрощеній системі по дозволеному виду діяльності а по закінченню року до 1 квітня подати декларацію як громадянин про отримані доходи і з вас стягнуть 15% податку.

Роман
14 січня 2009 р. в 00:10

Дякую за відповідь. Мені не вигідно переходити на загальну систему. Забагато паперової волокіти. Що я не люблю. Краше може заплатити більше податку, але не возитись з паперами. Тому питання.    


Тобто я працюю на спрощеній по тому що дозволено для спрощеної, а по тому що не дозволено декларую по суті як для загальної, але в на початку наступного року. (Звичайно по свідоцтву я маю право виконувати і ту і ту діяльність.) Декларую свій чистий дохід як громадяний. І згодом з цього доходу плачу 15%. Я правильно зрозумів? На яку суму я можу мати додатковий дохід? Чи це не має значення, головне щоб я показав і оплатив податок?
І як в такій ситуації іде оплата у пенсійний фонд - згідно спрошеної чи згідно загальної? Чи я повинен ще доплачувати як по загальній?

TAXman
16 січня 2009 р. в 20:35

Ви все правильно зрозуміли. Додам невеличке уточнення. Сума додаткового доходу не обмежена. Щоб не тягнути з подачею декларації до 1 квітня наступного року, можна таку декларацію подати до податкової разом із звітом платника єдиного податку. А в ПФ ви платите як платник єдиного податку. Можна, звичайно, до ПФ надати інформацію про доходи згідно декларації. Тоді для вас у майбутньому збільшиться сума, з якої буде розраховуватися пенсія. Але зараз із вас стягнуть стільки збору, що ви не будете раді, що навідались у ПФ.

Роман
16 січня 2009 р. в 21:26

Це одна з причин чим мені не подобається загальна ситема. 15% податок (це не зовсім страшно), 33% пенсійний і ще там якісь збори. Це виходить 50% прибутку. Який сенс працювати якщо 50% вилітає практично в трубу, а до пенсії (щоб віддівати 33% в пенсійний) можна і не дожити в теперішній екологічній ситуації, великий пенсійний вік та і додаткові ...   І на скільки я зрозумів, у пенсійний необов’язково подавати суму з декларації додаткового доходу? На єдиному рахується пів стажу і цього досить. Пенсія і так мізерна. На неї розраховувати нема чого.

TAXman
20 січня 2009 р. в 17:23

Тому і говорять, що держава заганяє підприємництво в тінь. І мабудь, наші люди вже звикли до цього і викручуються як хто може. Адже чимало СПД мають круті машини.

Роман
20 січня 2009 р. в 23:19

Держава, дійсно, своїми нововведеннями заганяє в тінь. Але не всі ж їздять на крутих іномарках. Є і такі які пішли працювати СПД для того щоб годувати сім`ю. А їм ще і "руки викручують", додаючи якісь корективи і поправки за допомогою яких можна легко знайти причину щоб накласти великий штраф. Дякую за консультації. І всежтаки я не отрримав відповідь на питання з коментару [603]: На скільки я зрозумів, у пенсійний необов’язково подавати суму з декларації додаткового доходу?...

TAXman
22 січня 2009 р. в 17:14

Так, я ніде не зустрічав, що до ПФ потрібно обовязково подавати таку інформацію.

Натали
18 січня 2009 р. в 13:31

Я в прошлом році була на спрощений системі оподаткування. В 2009 перейшла на загальну систему. Цитую:"сплата підприємцем податку протягом року здійснюється у вигляді авансових поквартальних платежів, розмір авансового внеску становить 25% суми податку, розрахованого за підсумками попереднього року". А як же податок - 15% від прибутку? Не зрозуміло. Підскажить, будь ласка!

Роман
18 січня 2009 р. в 21:47

Податок 15% це від чистого прибутку. Тобто повний обсяг з відмінусуванням витрат. 25% це приблизна сума від 15%. Вся сума податку оплачується з розрахунку чистого прибутку за цілий рок за відмінусуванням оплачених 25%.
Виправте, якщо я помиляюсь. Я був завжди на спрощеній. Це менше паперів, хоча деколи можливо більший податок. Але 33% пенсійний це дуже велика сума. На спрощеній його доплачувати не обовязково. Частина закладена в єдиному податку. Але у такому випадку стаж іде півроку за рік роботи. Хоча, як я писав вище, це не суттєво. На пенсію нема чого сподіватись, вона мізерна. Про неї треба думати ще в молодості створюючи її самому.

TAXman
19 січня 2009 р. в 12:22

Все правильно, тільки фраза "за відмінусуванням оплачених 25%" дещо збиває з толку. 25% витрат не оплачуються. А на таку суму зменшується валовий дохід, отримуємо чистих дохід, який і оподатковується.

TAXman
19 січня 2009 р. в 12:46

Авансові платежі придумали для для оперативнішого надходження податків. Суму цих платежів треба узгодити з інспектором. Якби їх не було, то сплата за І-й квартал булаб десь у травні. 15% податку сплачується не від прибутку, а від суми чистого доходу. Тобто, до 15 березня сплатили аванс за І-й квартал, у квітні подали декларацію, податкова зробила перерахунок із врахуванням авансового внеску і нарахованого податку (15%) та надіслала вам податкове повідомлення. І якщо потрібно, ви робите доплату або вам повертають зайво сплачений податок чи зараховують його на майбутнє.

оксана
20 січня 2009 р. в 15:59

Доброго дня,в 2008 році я була на єдиному податку,але вчасно не подала заяви на продовження свідотства про сплату єдиного податку.Я автоматично переходжу на загальну систему оподаткування чи мені потрібно писати заяву.якщо так то в який термін?І яку звітність мені здавати?

TAXman
20 січня 2009 р. в 17:06

Заява не потрібна, перехід на загальну систему автоматичний. Після закінчення 1-го кварталу пртягом 40 днів треба подати декларацію, але зараз бажано уточнити з інспектором суму авансових платежів.

Ирина
26 січня 2009 р. в 10:09

Подскажите пожалуйста! С 2009 года пришлось перейти на общую систему налогобложения/до этого был все время единый налог/, если с уплатой 15% в налоговую все более-менее понятно, то непонятно с какой суммы платятся взносы в Пенсионный фонд??? Тоже только с суммы чистой прибыли, или со всей суммы поступающей на расчетный счет???-а это будет не маленькая сумма???!!!!
Буду признательна за ответ!

TAXman
26 січня 2009 р. в 16:37

Да уж, суммы эти совсем не маленькие. ПФ обдирает работающих по-черному, пенсионеров ведь много, а им нужно обеспечить достойную старость. Ну и что, что в ущерб молодым. Может и они доживут до старости. А по сути - предприниматели должны вносить страховые взносы в ПФ в размере 33,2% от суммы дохода, которая подлежит обложению налогом на доходы физлиц (т.е. чистый доход).

Олег
27 січня 2009 р. в 04:04

Вы пишите:
"Документально підтвердженими витратами вважаються оплачені витрати поточного звітного періоду, а також ПОПЕРЕДНІХ ПЕРІОДІВ, якщо вони стосуються доходу, отриманого протягом звітного періоду, та підтверджені відповідними документами."
не подскажите ли Вы какими нормативными актами это утверждается?

Олег
28 січня 2009 р. в 16:40

Можливо я незрозуміло сформулював питання...
Уточнюю: Де само стверджується, що "в витрати можна пред'явити витрати ПОПЕРЕДНІХ ПЕРІОДІВ, якщо..."(і далі по тексту)?

TAXman
30 січня 2009 р. в 10:16

Ця фраза була взята із листів-роз'яснень податкових органів минулих років. Принципи здійснення підприємницької діяльності висвітлені в одному законодавчому документі - Декрету Кабінету Міністрів України від 26.12.1992 №13-92 "Про прибутковий податок з громадян", який вже втратив чинність, крім розділу IV у частині оподаткування доходів фізичних осіб від зайняття підприємницькою діяльністю, який застосовується з урахуванням положень пункту 9.12 статті 9 Закону України від 22 травня 2003 року N 889-IV та діє до набрання чинності спеціальним законом з питань оподаткування фізичних осіб - суб'єктів
підприємницької діяльності. Вищезгадану фразу я ніде в нормативних документах не знайшов. Спеціалісти з оподаткування також чітко не можуть відповісти - таку норму вони майже не використовують. Тому таке неоднозначне формулювання я вилучаю з тексту.

Марія Василик
27 січня 2009 р. в 12:15

Добрий день, скажыть будь-ласка ми були на эдиному податку, зараз хочему перейти на загальну систему, чим це краще ы якы податки ми змушены платити, чи маэ бути оборот быльше як 300000грн?

TAXman
27 січня 2009 р. в 22:15

Просто так сказати чим це краще важко. Загальна система є самою універсальною, тут ніякх обмежень щодо виду діяльності і суми доходів немає. Правда більші відрахування до пенсійного фонду. Ця система себе виправдовує тоді, коли ваші доходи незначні і сума податків (податку з доходів фізичних осіб, можливо ПДВ) менша за фіксовану ставку на спрощеній системі.

Оля
28 січня 2009 р. в 09:13

Скажіть будь-ласка, п-ць на заг. системі повинен платити податки тільки 1 раз у квартал? і чи потрібно наймані особи?

TAXman
31 січня 2009 р. в 11:08

Підприємець на загальній системі може мати найманих працівників, але це не обов'язково. Сплата платежів може бути 1 раз на квартал (авансові платежі). Якщо після подачі декларації інспектор зробить перерахунок і виникнуть додаткові податкові зобов'язання, то потрібно буде ще раз доплатити.

оксана
28 січня 2009 р. в 09:15

Чи може бути підприємець на фіксованому податку, якщо він займається оптовою торгівлею?

TAXman
31 січня 2009 р. в 11:10

Ні, не може. На фіксованому податку потрібно мати конкретне місце на ринку. А для оптової торгівлі потрібно арендувати склади, приміщення.

Богдан
28 січня 2009 р. в 09:17

П-ць на заг системі, не отримує прибутку, чи потрібно платити податки і як подавати звіти?

Олег
28 січня 2009 р. в 16:19

Я предприниматель с 17-ти летним стажем, поэтому считаю себя вправе ответить:
1.если нет прибыли, то и налогов Вы не платите;
2.квартальный отчет все рано сдавать нужно, во всех графах указываете "доходов не имел"

Андрій
28 січня 2009 р. в 14:57

Підскажіть, будь-ласка, чи потрібно в декларації про доходи, одержані з 1 січня по 31.12.2008 вказувати весь дохід за оснобним місцем роботи і чи має значення достовірність цих даних, оскільки на довідку за попередні місяці отримаю після 9-лютого? Паралельно являюс СПД ФО-прибутку не отримав. Чи потрібно сплачувати авансовані платежі 25 % від доходу за основним місцем роботи? Дякую!

TAXman
30 січня 2009 р. в 10:45

В декларації про доходи підприємцю не потрібно вказувати дохід за основним місцем роботи. Авансовані платежі від доходу за основним місцем роботи також не нараховуються.

Марія
29 січня 2009 р. в 12:01

Добрий день, скажіть будь-ласка чи можна відшкодувати вартість навчання, якщо вчились на платній формі, згідно якого закону проводиться це відшкодування?

TAXman
4 лютого 2009 р. в 21:14

Щось ви не дійшли до розділу Податковий кредит.
Там тезисно висвітлені основні положення відповідного розділу Закону "Про податок з доходів фізичних осіб". А взагалі, якраз при платній формі затрати на навчання можуть бути відшкодовані.

Оксана
7 лютого 2009 р. в 17:08

у 1 кв. 2008 я була на загальній ситемі оподаткування. Валовий дохід з ПДВ склав 38тис.грн.З другого кварталу перейшла на спрощену систему ,обсяг виручки з ПДВ за 2-3кв.-415 тис.Межу у 500 ти. перейшла у 4кв.08року у жовтні місяці.Оскільки у 1кв. вже були вказані витрати пов"язані з одерданням доходу чи правильно буде у 4 кв. оподаткувати тільки різниню перевищення без ПДВ яка була вказана у звіті ПЄП за 4квартал?

Si_Ti
13 лютого 2009 р. в 15:31

скажите, правильно ли я вас поняла, в первом квартале вы были на общей системе,а во втором каким образом выстали на упрощенку? сейчас я на общей системе но тоже не прочь во 2-м квартале стать на упрощенку разве это реально, ведь по сути можно только со следующего года. Подскажите

TAXman
13 лютого 2009 р. в 23:01

На упрощенку можно перейти и в этом году при условии, что в прошлом году у вас не было перехода с единого налога на общую систему в результате нарушения условий пребывания на упрощенной системе. Т.е. если в 2008 было превышение 500 тыс., то 2009 вы должны отработать на общей системе.

TAXman
13 лютого 2009 р. в 22:53

До ком.№781. Тяжко однозначно відповісти. По-перше, законодавчо ніде не визначено, що така різниця перевищення повинна оподатковуватись. По-друге, позиція податкової із середини 2008 року змінилась і полягає у тому, що таку різницю потрібно оподатковувати за ставкою 15%. Проте деякі сміливці звертаються до суду, а той виносить рішення як по першому так і по другому варіанту.

ЛюдмилаЯ
9 лютого 2009 р. в 15:51

В 2007 році ПП перебував на загальній системі. в 2008 році на єдиному податку. Приміщення де зберігалися док-ти було підтоплене і більша частина бухгалтерії зіпсована. Незабаром перевірка, чого найгіршого нам чекати? (Штрафи і т.д.) Допоможіть.

TAXman
13 лютого 2009 р. в 23:11

Якщо у вас буде підтверджуючий документ про таке лихо (довідка МНС, де Шуфрич керував), то при настанні терміну перевірки, податкова може надати ще один квартал для відновлення втрачених документів. Як правило, такі документи підтверджують ваші витрати. У будь-якому разі податкова змусить вас надати згоду на відкриття банківської таємниці і добереться до руху ваших коштів. І якщо не буде підтверджуючих документів, то застосує норму витрат 25% до ваших доходів і оподаткує решту 75% валових доходів. Отаке щастя буде вам замість штрафу.

Светлана
9 лютого 2009 р. в 22:03

Підкажіть,будь-ласка,як рахують авансові внески з податку за доходів при сплаті торгового патенту. Сума торгового патенту перевищує суму чистого доходу.Чи потрібно підприємцю сплачувати авансові внески в такому випадку.І чи самому сплачувати, чи чекати повідомлення з ДПІ?

TAXman
13 лютого 2009 р. в 23:17

Податкова повинна надіслати повідомлення. Але якщо сума торгового патенту перевищує суму нарахованого податкового зобов'язання податку з доходу (а не чистого доходу, тобто від ЧД треба ще взяти 15%), то авансових внесків не буде.

Яна
10 лютого 2009 р. в 10:16

Підкажіть будь- ласка! В 1-3 кварталі підприємець мав збитки 300 грн, в жовтні- листопаді- збитки 600 грн, а в грудні- прибуток 1000 грн. З якої суми потрібно сплатити 33,2% в пенсійний за грудень? Чи зменшується сума оподаткування на збитки попередніх місяців?

TAXman
13 лютого 2009 р. в 23:23

Внески до ПФ розраховуються із чистого доходу. Якщо розрахунок до ПФ аналогічний як у податковій (доходи відображаються з наростаючим підсумком), то збитки попередніх періодів повинні враховуватись.

Светлана
14 лютого 2009 р. в 00:27

Якщо надається благодійна допомога на лікування фізичній особі, чи потрібно утримувати податок з доходів при перерахуванні?

TAXman
16 лютого 2009 р. в 22:36

Відповідно до пп. 9.7.4 «а» Закону №889 "Про податок з доходів фізосіб", не підлягає включенню до оподатковуваного доходу цільова благодійна допомога, яка надається юридичними або фізичними особами у будь-якій сумі закладу охорони здоров’я для компенсації вартості платних послуг з лікування платника податку . Крім певного переліку медичних послуг та придбання ліків, які не підпадають під Національний перелік основних (життєво необхідних) лікарських засобів і виробів медичного призначення, затвердженого Постановою КМ від 16.11.2001 р. №1482.
Отже, така благодійна допомога не підлягає обкладанню податком з доходів фізичних осіб.

Светлана
14 лютого 2009 р. в 00:15

Якщо сума торгового патенту перевищувала суму чистого доходу підприємця за 2007 рік( в тому числі і поквартально), чому ДПІ м.Черкаси вимагає сплати авансових внесків в 2008 році і надсилає повідомлення із розрахунку 15% з чистого доходу?Чи правомірно це?Така сама ситуація і в 2008 році.Як з цим боротись? А в попередніх роках також було перевищення торгового патенту і ДПІ не надсилало повідомлень?

TAXman
15 лютого 2009 р. в 19:30

Тут можна поспівчувати і вам і всім нам. Тут вже не труба протікає, а систему треба міняти. На податкову спускаються нереальні плани і всі живуть під загрозою звільнення з роботи в разі їх невиконання. Тому застосовуються будь-які методи для збору коштів вже сьогодні. Раджу звернути увагу інспектора на п.19 Постанови КМ України №1077 від 1999 року, де згадується таке перевищення вартості торгового патенту.

Люда
24 лютого 2009 р. в 12:33

Підкажіть будь ласка, приватне підприємство зареєстроване на загальній системі без права ПДВ в 2008р. Діяльність не проводилась, з ІІ кварталу хочемо перейти на єдиний податок, коли ми будемо мати право, в разі потреби, повернутися на загальну систему, тільки через 2 роки чи відразу зі слідуючого кварталу, коли дохід підприємства буде більший за 1 млн. грн. Дякую за відповідь.

TAXman
25 лютого 2009 р. в 21:17

На загальну систему можна повернутися з будь-якого кварталу. Можна і не чекати перевищення суми в 1 млн. Тільки навіщо?

maks
4 березня 2009 р. в 12:27

Привіт, Я субєкт підприємницької діяльності Фізична особа - платник Єдиного податку,
в звязку з тимчасовою неможливістю займатись Підприємн.діяльністью, хотілось би на цей чперіод не платити Єдиного податку(та інших податків) так як просот небуде можливості займатись діяльністью.
Через рік діяльність продовжу тому і закивати Субєкт підпр.діяльності - нехочу, щоб знову невідкривати потім...

1)Що робити?, знайомі порадили перейти на загальну систему оподаткування.. чи правильно це? якщо да то як правельно це зробити?(зразок заяви якщо можна)
2)Чи потрібно сплачувати якісь податкі протягом того як я буду на загальній системі оподаткування?
3)Чи буде потрібно здавати якусь звітність після переходу?
4)Як і коли можливе поновлення єдиного податку для мене?

Прошу коментар спеціаліста..
Дякую!

TAXman
5 березня 2009 р. в 23:14

Попробую ще і ще раз коротко відповісти на питання. Якщо ви тривалий час не збираєтесь здійснювати діяльність, то є сенс перейти на загальну систему. Якщо ви не перебуваєте на іншій системі, то автоматично вважаєтесь на загальній. Тому заява про такий перехід не потрібна. Можна було написати заяву довільної форми, що ви такий-то період небудете здійснювати діяльності та відповідно не будете отримувати доходів щоб інспектор не нарахував авансових внесків. Але в звязку із значними труднощами із виконанням плану надходжень до бюджету практично керівництво вимагає всім нараховувати авансові внески. Щокварталу ви будете подавати нульові декларації про отримані доходи. Якщо ви заплатите раніше авансові внески, то у вас буде переплата, яку по заяві можна повернути або зарахувати в майбутні платежі або перекинути на інший платіж (коли захочете перейти на спрощену систему). Для такого переходу один раз на рік за 15 днів до початку кварталу необхідно подати заяву про сплату єдиного податку.

руслан
11 березня 2009 р. в 19:08

спасибо за комменты. за 20 мин. узнал больше,чем за 3 года в налоговой.

TAXman
12 березня 2009 р. в 22:18

Якщо цікаве питання, то при підготовці сам взнаю багато нового.

Юрій
13 березня 2009 р. в 21:42

Коротко і ясно!
навіть питання задавати не треба! :0)

Світлана
24 березня 2009 р. в 18:11

Привіт! Допоможіть розібратися. Декілька років була на спрощеній системі, з 2009 на загальній, в кінці кварталу я так розумію потрібно подати декларацію про отримані доходи.
У мене була лише одна сума припустимо 600 грн за квартал. Прицьому сплачено з осн рахунку оренди на 3000 грн(витрати повязані з виробництвом), то я можу вказати що гроші пішли на виплату оренди і не платити ніяких податків??
Чи потрібно якісь гроші перераховувати? Наперед вдячна за відповідь.

Олександр
28 березня 2009 р. в 19:40

Привіт!Я субєкт підприємницької дільності зараз знаходжусь на загальній системі оподаткування. В мене питання. Чи можна відправляти декларацію в податкову поштою?  

Леся
3 квітня 2009 р. в 02:02

Скажіть, а є якісь штрафи за несвоєчасну сплату авансового внеску?

Виктор
17 квітня 2009 р. в 14:20

Добрий день. Підскажіть, будь-ласка, яку оптимальну форму господарської одиниці вибрати: ФОП на загальних умовах зі сплатою ПДВ, чи реєструвати фірму? І де не потрібно з цих двох форм використовувати ЕЕКА (роздрібна торгівля непродовольчими товарами)?

Тарас
28 квітня 2009 р. в 11:12

Прошу вашої допомоги. В 2006р. я написав заяву про припинення підприємницької діяльності, через пів року я відновив підприємницьку діяльність і працював два роки на єдиному податку (мав свідоцтва про сплату єдиного та державну реєстрацію за 2007-2008р.). Тепер податкова повідомила що ще з 2006р. я рахуюся як платник ПДВ і мені треба сплатити 20% від річного обороту за два роки. Чи правомірні такі дії з боку ПДА ?  

Юля
7 травня 2009 р. в 13:04

Я СПД на единому, суму 500тис.грн не перетнула , але 300 000 тис грн. обсяг вже маю, кажут що я зг. закона про ПДВ "2.3. Лицо подлежит обязательной регистрации как плательщик налога в случае:
2.3.1 повинна стати платником податку ПДВ?.

Елена
14 червня 2009 р. в 22:16

Добрый вечер! У меня вопрос: есть ТОВ. Недавно зарегистрированое. Выбираем систему налогообложения. Естественно, заинтересованы в упрощенной, но смущает перечень субъектов предпринимательской деятельности не имеющие права быть единщиками (согласно Указу Президента "Ою упрощенной системе налогообложения"). А именно: ЦИТАТА "суб'єктів   підприємницької   діяльності,   які   здійснюють: видобуток та виробництво дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення; оптову, роздрібну торгівлю промисловими виробами з дорогоцінних металів, що підлягають ліцензуванню відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності"
ТОВ занимается ПРОИЗВОДСТВОМ ювелирных изделий. Но! Их все равно нужно продавать Оптом или в розницу - не важно!
Вопрос: имеем ли мы право на упрощенную систему налогообложенния?
Заранее спасибо за ответ. Надеюсь, он будет таким же грамотным и профессиональным, как предыдущие.

Наталья
28 червня 2009 р. в 19:12

Большое спасибо за информацию, все очень доступно.

Anonymous
4 серпня 2009 р. в 21:24

Добрий день, я ПП на загальній системі оподаткування, отримав в кінці кварталу попер. оплату за продукцію. Чи можу я включити валові витрати під цей дохід, якщо продукція буде відгружена наступного кварталу?

 

Новий коментар

Я не спамер: введите суму 8+2


 

Від авторів блогу

Про блог — прочитайте перед початком

Замовити консультацію - з питань ведення бізнесу чи оподаткування

Відповіді на питання - вже розвязано 43 питань

Володимир Тихонов - мій профіль на Google+


 
 

Бизнес форум

Последние темы:

Ремонт макбукА
12 грудня, 2 ответа